Thursday, June 12, 2008

teg melayu

haih... semalam saya telah pulang ke seremban untuk sebentar sahaja tetapi rakan saya kyw terlalu gembira untuk bertemu saya... manalah saya tahu kenapa...=_=
haha... tambahan pula saya mendapat tahu bahawa saya telah mendapat "kerja rumah" ini... semoga orang yang membacanya akan berpuas hati...

7 fakta tentang saya
BM saya sebenarnya sangat teruk
Saya tidak mendapat A1 untuk BM
Semasa lebih muda saya makan apa pun tak gemuk, tetapi sekarang perut sudah mula buncit
Saya tidak menyukai "Tingkap Vista"
Saya teringin menyelam skuba di pulau sipadan
Saya juga seorang yang pendiam
Beberapa fakta tentang diri saya di sini adalah ditulis berpandukan apa yang tercatit di blog rakan saya fengyblogstoo.blogspot.com

7 perkara yang menakutkan saya
ular
cicak yang sangat besar
doktor yang garang
bertemu dengan orang yang berkuasa misalnya dato kanda
menonton filem yang penuh keganasan
kehilangan ibu bapa
kemalangan jalan raya

7 lagu buat sekarang
Tristram- Blizzard Diablo Soundtrack (lagu ini best)
Your love is just a lie- Simple Plan
Saya's Fear- OST2 Blood+
Amazing Love- Vineyard
Say it to me- OST Once (Glen Hansard)
Way back into love (versi demo)- Hugh Grant dan Drew Barrymore (Music and Lyrics)
Hero's Come Back- Nobody Knows (Naruto OP)

7 perkara yang saya selalu sebut
walau...
ehh...
umm...
err...
so...
hi...
saya pelajar perubatan tahun ke-4, saya ingin...

7 perkara yang amat bernilai
Tuhan saya
Keluarga saya
Kawan-kawan saya di gereja
Kawan-kawan saya di IMU
Kawan-kawan saya yang tidak di IMU atau gereja misalnya mei, william dan lain lain
Koleksi botol botol saya
Komputer saya

7 pertama kali dalam hidup saya
Kali pertama ber-blog dalam bahasa melayu
Kali pertama pergi ke IJN
Kali pertama ponteng pergi ke IJN hari ini
Kali pertama ber-blog begitu banyak tentang diri saya
Kali pertama ber-blog tentang kali pertama
Kali pertama pulang dari seremban pada pukul 1 pagi
Kali pertama pergi dan pulang dari seremban dalam masa kurang sehari

7 orang bertuah yang ingin mencuba nasib mecabar melayu aku
KYW
feng ko
christina ng
tan jen ern
lim sau tjun
daniel MCH
err... siapa siapa lagi lah... saya tidak terfikir siapa lagi yang akan cukup boring untuk meneruskan ini...

Sekian sahaja. Kalau boleh saya ingin menamatkan tag ini dengan satu ucapan yang biasa dibuat oleh rakan rakan melayu saya, tetapi itu mungkin tidak sesuai kerana sesetengah orang akan berpendapat itu akan menyinggung perasaan orang lain. Sampai sini sahaja lah...
-_-

2 comments:

Terror From The Deep said...

Wah!! why include me pula? i didn go sban also...

- Ashley - said...

hahahaha. somehow post in bm is much more funnier.